تولید کننده لباس کار | ارائه دهنده بهترین نوع پوشاک صنعتی

تولید کننده لباس کار | ارائه دهنده بهترین نوع پوشاک صنعتی

تولید کننده لباس کار | ارائه دهنده بهترین نوع پوشاک صنعتی

تولید کننده لباس کار در ایران بسیار زیادند چون کارخانه های متعددی در ایران وجود دارند. لباس کار در واقع پوششی است که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.
امین دوخت
1400/4/5
0 نظر

تولید کننده لباس کار در ایران بسیار زیادند چون کارخانه های متعددی در ایران وجود دارند . لباس کار در واقع پوششی است که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد .

برای مثال لباس کار باعث شده که افراد از لباس های شخصی خود در کار استفاده نکنند یا نگران کثیف شدن آنها نباشند البته لباس کار لباسی مهم برای کارهای فنی است مانند مکانیکی و یا شرکت های تولیدی صنعتی .

بهترین ارائه دهنده این لباس ها   تولیدی لباس کار امین دوخت   را می توان نام برد که از جمله لباس های کار برتر مختص به این شرکت هستند‌ .

لیست قیمت لباس کار بسته به مدل لباس کار تغییر می کند .

مثلا لباس کار پزشکی از 140 هزارتومن شروع می شود تا 240 هزارتومن برای همین قیمت ها متفاوت است.قیمت لباس کار کامل با روپوش و شلوار برای مشاغل صنعتی از 150 هزارتومن موجود است تا ۳۵۰ هزارتومن . این قیمت ها بستگی به تولیدی و برند آن لباس کار دارد یا مدل لباس کار که در رنگ فروشی ها و یا مکانیکی ها مورد استفاده است از 80 هزارتومن است تا ۱۹۰ هزار تومن .

این قیمت ها در واقع قیمت تکی این محصولات است ولی برای شرکت ها و یا بیمارستان های بزرگ که برای کارمندان خود از این لباس ها می خرند لباس کار ارزان است و تقریبا با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می رسند .

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر