کاپشن و شلوار کارگاهی | عمده فروش بهترین نوع پوشاک صنعتی

کاپشن و شلوار کارگاهی | عمده فروش بهترین نوع پوشاک صنعتی

کاپشن و شلوار کارگاهی | عمده فروش بهترین نوع پوشاک صنعتی

لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری ،دست ها و پاها و تنه را از آسیب های محیطی حفاظت می کند . ساده ترین شکل این لباس در قالب بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا یکسره ( یک تکه ) است
1399/12/10
0 نظر

کاپشن و شلوار کارگاهی | عمده فروش بهترین نوع پوشاک صنعتی

لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری ،دست ها و پاها و تنه را از آسیب های محیطی حفاظت می کند . ساده ترین شکل این لباس در قالب  بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا یکسره ( یک تکه ) است .

جنس لباس کار می تواند از انواع مختلفی باشد که مسلماً در قیمت آن تاثیر گذار است. در تولید لباس های کار معمولا از جنس پلی استر پنبه ، ویسکوز ، کتان ، فلامنت و یا ترکیبی از آنها استفاده می شود . این جنس ها علاوه بر بخشیدن خاصیت محافظت به لباس کار و افزایش مقاومت لباس کار باعث می شود محافظت گرمایی و راحتی آن نیز تا حد بالا  و قابل قبولی افزایش یابد.

و همچنین لباس کار هماهنگ برای کارکنان یک کارگاه نظم و زیبایی خاصی را نیز به فضای کارگاهی می بخشد.

لباس ها در دسته بندی های متفاوت و مختلفی از نظر کاربرد قرار می گیرند که از جمله آنها می‌توان به لباس کار اشاره کرد .

لباس کار نیز به شاخه های زیادی تقسیم می‌شود که هر شاخه اشاره به لباس کار مخصوص به نوع کار مد نظر دارد و به این گونه هر شغلی لیاس کار مخصوص به خود را دارد تا فرد را از آسیب ها و خطرات احتمالی حین کار حفظ و ایمن سازد و  مراقبت های لازم از بدن فرد حین کار انجام می گیرد.

لباس کار انواع مختلفی دارد که شامل پیش‎بند آرایشگاه، روپوش بلند، دستکش ضد حساسیت، کاور خطر، کاور شب رنگ، لباس آشپزی، جلیقه ابزار، لباس آتش نشانی، روپوش پزشکی، لباس کار مهندسی، لباس مخصوص باغبانی، لباس مخصوص تراشکاری، کاپشن و شلوار کارگاهی (ست کارگاهی) و … می باشد.

از جمله انواع لباس کار عرضه شده به بازار موجود در بازار می توان به لباس های مهندسی که شامل کاپشن کار مهندسی و کاپشن و شلوار کارگاهی و غیره می باشد اشاره کرد.

لباسهای کار مهندسی توسط مهندسان مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین کاپشن و شلوار کارگاهی توسط شاغلین در کارگاه های صنعتی استفاده می‎شود.

خریداران ست کاپشن و شلوار کارگاهی در کشور

خریداران ست های کارگاهی، معمولاً محل های کارگاهی اعم از نجاری، جوشکاری، معدن و… و کارخانجات، کارگاه ها، تعمیرگاه ها، تبلیغات و … می باشند.

موارد استفاده از کاپشن و شلوار کارگاهی

مزیت های استفاده از ست های کارگاهی و لباس کار مهندسی این است که در واقع مهندسان بااستفاده از این پوشش مخصوص، خود را در برابر خطرات احتمالی شغلی در محل کار و برخی آلودگی های مضر و شیمیایی محافظت می کنند زیرا در حین کار این گونه اتفاقات به وفور رخ میدهد که باید با پوشش مخصوص کار از بسیاری از آنها خود را ایمن نگه داشت.

تولید کننده انواع لباس کارگاهی مرغوب

برای خرید لباس کار بهتر است که بهترین تولید کنندگان را بشناسید. برای این که می‎توانید لباس های کارگاهی را به تعداد بالا و با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهتر است سری به انواع تولیدی لباس کار در سطح بازار بزنید و یا اینکه از فروشگاه ها بصورت اینترنتی و یا حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

از انواع تولید کنندگان لباس های کارگاهی در ایران می توان به شرکت تولیدی امین دوخت اشاره کرد.

عمده فروش بهترین نوع کاپشن و شلوار کارگاهی

در زمینه انواع کاپشن و شلوار کارگاهی تولیدی ها و عمده فروش های بسیاری فعالیت می کنند که برخی از آنها بهترین نوع و جنس را با قیمت های بالاتر برای عرضه آماده دارند و برخی از آنها برای استفاده کوتاه مدت و روزانه ، لباس کار هایی با جنس های متوسط و با قیمت مناسب تر را نیز دارند  که هر فرد و کارگاهی متناسب با نوع شغل بتواند لباس کار را تهیه کند.

برای تهیه بهترین نوع کاپشن و شلوار کارگاهی از عمده فروشی ها می توان سری به شرکت تولیدی امین دوخت زد .

فروشگاه مدل های متنوع لباس کارگاهی

در فروشگاه های مربوط به لباس های کار مدل های متنوع هر نوع در هر حیطه کاری وجود دارد مثلا لباس های کارگاهی مدل های متنوعی دارند که برخی به صورت بلوز و شلوار برخی به صورت دو تکه یعنی شلوار و کاپشن کارگاهی و برخی به صورت یک تکه یعنی به صورت یکسره می باشد.

همچنین برخی از آنها آستین دار ، برخی به صورت دوبنده ، برخی پیش بندی و غیره می باشد.

جلیقه های ابزار نیز مدل های متنوعی دارند و در تعداد جیب ها و اندازه قد لباس و محل دوخت جیب ها با هم تفاوت دارند و هر قسمت برای ابزار خاصی طراحی شده است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر