قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

بعضی از مشاغل و فعالیت ها علی الخصوص کارخانجات صنعتی و مکانیکی، آتش نشانی ها و غیره به دلیل وجود خطرهای بسیار زیادی که در حین کار مدیران، کارمندان و کارگران را تهدید می کند موظف به استفاده از لباس کار می باشند. لباس های کار را می توان به کاپشن کار ، شلوار کار، کفش کار و لباس کار دوبنده تقسیم کرد که بر اساس سمت افراد نوع و رنگ آن مشخص می شود
1399/12/10
0 نظر

قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

بعضی از مشاغل و فعالیت ها علی الخصوص کارخانجات صنعتی و مکانیکی، آتش نشانی ها و غیره به دلیل وجود خطرهای بسیار زیادی که در حین کار مدیران، کارمندان و کارگران را تهدید می کند موظف به استفاده از لباس کار می باشند . لباس های کار را می توان به کاپشن کار ، شلوار کار، کفش کار و لباس کار دوبنده   تقسیم کرد که بر اساس سمت افراد نوع و رنگ آن مشخص می شود .

لباس های کار که از نوع و جنس و مقاوم بودن پارچه و دوخت متفاوت و مجزا هستند و از انواع آن لباس کار کاترپیلار، لباس کار سبلان، لباس کار بوفالو ، لباس کار دوبنده کتان و … نام برد که هر کدام بر اساس نوع نیاز و نوع کاربرد کارآیی  و قیمت های متفاوتی دارند .

مثلا قیمت کاپشن کار یا شلوار کار براساس نوع پارچه و الیاف به کار رفته در پارچه و مقاوم بودن و ایمن بودن متفاوت است. هر چه میزان مصرف الیاف شیمیایی در لباس کار کمتر باشد میزان ایمن بودن آن بیشتر است .

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر